Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Λυκούδης για Βουδούρης-Παραστατίδη: Είναι μια άθλια κατηγορία από πολιτικά σκουλήκια



Τι είπε ο ανεξάρτητος βουλευτής για τους χρηματισμούς. Τι απαντάει με πολύ σκληρό ύφος σε Βουδούρη και Παραστατίδη

"Από τον περασμένο Μάιο, δηλώνω ότι είμαι υπέρ της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας από την παρούσα Βουλή, ανεξάρτητα από την στάση μου έναντι της κυβέρνησης", είπε ο Σύρος Λυκούδης.

Ο ανεξάρτητος βουλευτής απάντησε στις αιχμές των ανεξάρτητων επίσης βουλευτών Βουδούρη και Παραστατίδη που άφησαν αιχμές για χρηματισμούς.

Συγκεκριμένα ο κ. Λυκούδης ανακοίνωσε από τη δική του μεριά:

"Είναι μια άθλια κατηγορία από πολιτικά σκουλήκια. Είναι το αποκορύφωμα της γελοιότητας. Δεν αφορά κανέναν από τους συναδέλφους μου.

Πολύ περισσότερο για μένα προσωπικά, που εδώ και μήνες – από τον περασμένο Μάιο, δηλώνω ότι είμαι υπέρ της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας από την παρούσα Βουλή, ανεξάρτητα από την στάση μου έναντι της κυβέρνησης. Γι' αυτό και δεν έδωσα ψήφο εμπιστοσύνης, ούτε ψήφισα τον προϋπολογισμό.

Πρόκειται περί αθλιότητας".

Πηγή : news247.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου