Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014

Eκτός ΛΑ.Ο.Σ οδηγεί ο εισαγγελικός έλεγχος τον Γιώργο Καρατζαφέρη;




Προς παραίτηση φέρεται να οδεύει πλέον ο αρχηγός του Λαικού Ορθόδοξου Συναγερμού, Γιώργος Καρατζαφέρης, ο οποίος βρίσκεται στο μικροσκόπιο των ορκωτών λογιστών της Βουλής για την κατοχή υπεράκτιων εταιριών και εμπλοκή τους σε εμβάσματα από εξοπλιστικά.

Ο ιδρυτής του ΛΑ.Ο.Σ δεν έχει ανοίξει ακόμα τα χαρτιά του, ωστόσο η απομάκρυνσή του από την αρχηγία του κόμματος ακούγεται δημοσιογραφικά αλλά ο ίδιος ο κύριος Καρατζαφέρης δέν έχει μιλήσει ακόμα..

Μετά την αποκάλυψη του θέματος, ο κ. Καρατζαφέρης δήλωσε  ότι «τα πρόσωπα που αναφέρονται στο δημοσίευμα μου είναι παντελώς άγνωστα», ενώ είχε ουσιαστικά προαναγγείλει την παραίτησή του, τονίζοντας ότι «θα κάνω τις επιλογές μου ώστε να διευκολύνω την απρόσκοπτη λειτουργία του κόμματος».

Ο κύριος Καρατζαφέρης δήλωσε τα παρακάτω:

«Σχετικά με την βασιμότητα και έκταση των αναφερομένων στο δημοσίευμα της εφημερίδας REALNEWS δηλώνω ότι αγνοώ παντελώς τα πρόσωπα που αναφέρονται σε αυτό.

Εκτιμώ την προσπάθεια της εφημερίδας να ρίξει άπλετο φως σε τέτοιες υποθέσεις που άλλωστε είναι ξένες στον αξιακό και πολιτικό κώδικα και χαρακτήρα μου.

Προσωπικά, θα κάνω τις επιλογές μου ώστε να διευκολύνω την απρόσκοπτη λειτουργία του κόμματος, έως ότου λάμψει η αλήθεια.

Πάντως στέλνω προς όλους το μήνυμα ότι είμαι εδώ, όρθιος και 'έχουν γνώσιν οι φύλακες»


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου