Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

OTAN EIΠΕ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΤΕΙΝΟ ΚΟΥΦΑΛΑ....



Γράφει ο Πάνος Παπαγιαννόπουλος

Όταν ήρθες στην πόλη από το χωριό και παράτησες τα πάντα για μιά θεσούλα στο δημόσιο..

Όταν φίλησες κατουρημένες ποδιές και περίμενες να σε δεχτεί ο ιδιαίτερος του βουλευτή για κείνο το ρουσφέτι..

Όταν δήλωνες 500 πρόβατα αντί για 5 για να πάρεις την επιδότηση να την κάνεις τζιπ και μεζονέτα.

'Οταν ξυνόσουνα στον καφενέ και έβαζες αλλοδαπούς να σου μαζεύουν τις ελιές.

Όταν έδινες το μισό σου μισθό για γκαρσονιέρα σε κυριλέ περιοχή.

Όταν έπαιρνες δάνεια για ψύλλου πήδημα.

Όταν λάδωνες να σου περάσουν το αμάξι ΚΤΕΟ,όταν έδινες φακελάκι στο γιατρό για να σε προσέχει,όταν τα ακουμπούσες χοντρά για να βγάλεις άδεια στο αυθαίρετο και στον εκτελωνιστή για να σου περάσει τα λαθραία..

Όταν νόμιζες ότι θα κάνεις περιουσία παίζοντας στο χρηματιστήριο.

Όταν αγόρασες την πρώτη μαιμού ''ΛΟΥΙ ΒΙΤΟΝ''για να πουλήσεις μούρη και έπεισες τον εαυτό σου ότι ειχες φρέντο καπουτσίνο και στο χωριό σου.

Όταν έπαιρνες τα δωρεάν εισιτήρια για να πας να ψηφίσεις και γέμιζες τα πούλμαν μέχρι το σύνταγμα για να χειροκροτήσεις κάτω απο τα μπαλκόνια κουνώντας σαν ηλίθιος το πλαστικό σημαιάκι..

Όταν έκανες σύνθημα το ''μου χρωστάς,δεν σου χρωστάω''και το ''ώωχ αδερφέ''.

Όταν φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός απο εσένα.

Όταν η πρώτη και η τελευταία σου λέξη είναι ''ΕΓΏ''.Όταν,όταν,όταν....

Όταν άρχισε η κρίση....

 Και τωρα??Τώρα δεν σε νοιάζει,δεν μπορείς,δεν έχεις χρόνο να φωνάξεις,να διαμαρτυρηθείς...
Δεν βαριέσαι μωρέ...Αυτοί φταίνε για όλα.Μας κοροιδεύουν χρόνια...Εγώ??Τι να σου κάνω εγώ??Ένας άνθρωπος είμαι.Αφού κανείς δεν φωνάζει..Μόνος μου να κάνω απεργία??
 Και τώρα??Άσε ρε μεγάλε..Σιγά μην πάω να ψηφίσω κι όλας..Όλοι ίδιοι είναι..Καλά είναι και τα 500 ευρώ.Δε λες καλά που τα παίρνουμε κι αυτά!!

Όταν είπε ο γαιδαρος τον πετεινό κεφάλα,εκείνος του απάντησε,''έχει ο Θεός''



Πάνος Παπαγιαννόπουλος


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου