Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ν. Κακλαμάνης: Η ΝΔ τρέχει να διασώσει τον Βενιζέλο


Αναποφάσιστος όσον αφορά τη στάση που θα κρατήσει στο θέμα της ψήφου εμπιστοσύνης όταν θα συζητηθεί στη Βουλή, δήλωσε ο Νικήτας Κακλαμάνης.
Ο ανεξάρτητος βουλευτής φιλοξενήθηκε σε πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1, τονίζοντας πως ο μοναδικός άνθρωπος που είχε ανάγκη την ψήφο εμπιστοσύνης είναι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος θέλει να νιώθει πιο ασφαλής στο συνέδριο του κόμματός του:
«Ουδείς αμφισβήτησε, ούτε καν ο ΣΥΡΙΖΑ, την κοινοβουλευτική πλειοψηφία της κυβέρνησης. Επομένως αναρωτιέμαι γιατί έγινε αυτό το πράγμα. Κατά την προσωπική μου άποψη έγινε γιατί ο κ. Βενιζέλος έχει ανάγκη αυτή την ψήφο εμπιστοσύνης εν όψει του συνεδρίου του κόμματός του για να νιώθει ο ίδιος πιο ασφαλής μετά από τις συνεχείς αμφισβητήσεις που του κάνουν. Και για κανέναν άλλον λόγο. Για μία ακόμη φορά δηλαδή η Ν.Δ. σπεύδει να συνδιασώσει τον κ. Βενιζέλο».
Όσο για την απόφασή του, ξεκαθάρισε πως πρώτα θέλει να ακούσει τον πρωθυπουργό στη Βουλή και μετά να δει πως θα πορευτεί στη συνέχεια. Χαρακτηριστικά, ο κ. Κακλαμάνης τόνισε: «Το πρόβλημα της κυβέρνησης δεν είναι η κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Είναι η πλειοψηφία στην κοινωνία μέσα. Από βήματος της Βουλής στη λαϊκή βάση της παράταξής μου θα απευθυνθώ και εκεί θα καθορίσω και θα ακούσετε και τη στάση μου. Και για να είμαι και απόλυτα ειλικρινής απέναντί σας, αυτή τη στιγμή που σας μιλάω δεν έχω πάρει την τελική μου απόφαση, γιατί θέλω να δω το σχέδιο προϋπολογισμού, θέλω να ακούσω τον πρωθυπουργό στην έναρξη της συζήτησης και μετά θα πάρω την απόφασή μου».

Πηγή : newsbomb.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου