Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

Α. Γεωργιάδης: Παραιτούμαι και φεύγω από την πολιτική αν είμαι εγώ το πρόβλημα


Σε νέες δηλώσεις προχώρησε ο Άδωνις Γεωργιάδης, προκειμένου να τοποθετηθεί για τη δήλωση που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και στην οποία τόνιζε ότι "οι Έλληνες θα αυτοκτονήσουν αν ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ".
Μίλωντας στην πρωινή εκπομπή του MEGA o βουλευτής της ΝΔ χαρακτήρισε "καταστροφική την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ λόγω αδημονίας για την εξουσία", ενώ ανέφερε ότι "η έκθεση της Bank of America λέει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα οδηγήσει την Ελλάδα σε σύγκρουση με την Ευρώπη".

Όσον αφορά στον ίδιο και τις ευθύνες που έχει στην ασυνεννοησία που επικρατεί στην πολιτική σκηνή, τόνισε ότι αν φταίει εκείνος για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, προτίθεται να αποχωρήσει από το προσκήνιο.

"Αν μου πείτε εμένα ότι το πρόβλημα του ΣΥΡΙΖΑ για εθνική συνεννόηση είμαι εγώ, πιστεύω τόσο πολύ στην εθνική συνεννόηση, που θα πω ότι παραιτούμαι και φεύγω από την πολιτική", ανέφερε χαρακτηριστικά.

Και πρόσθεσε, μεταξύ άλλων: "Το πρόβλημα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι μπροστά στην αδημονία του να πάρει τώρα την εξουσία, δεν υπολογίζει τις συνέπειες που έχει η τακτική του".

newsit.gr


0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου